0

כל מה שרציתם לדעת על השיער

 כל מה שרציתם לדעת על השיער

השיער שלנו הוא אחד המוקדים המשמעותיים בגופינו, והכוונה היא לשיער שעל ראשנו. הוא ממוקם במרכז הראש, אי אפשר להתעלם ממנו, ובהחלט מעסיק אותנו, גברים ונשים כאחד, לא מעט. שיער בריא וחזק מפגין עוצמה, כוח, כריזמטיות. שיער דליל, חסר חיים וראש קירח, יכול להפגין אסוציאציות מנוגדות. אז מה זה שיער בכלל? אילו סוגי שיער קיימים? כיצד נוכל לשמור על השיער שלנו ולתחזק שיער בריא? כל מה שרציתם לדעת על השיער.

מהו השיער? בכמה מילים

האם השיער נחשב לאיבר בגופנו? מסתבר שלא. השיער הוא בעצם סיב שעשוי מחלבון, ונתון מעניין נוסף – הוא מצוי רק אצל יונקים. אצל שאר בעלי החיים תוכלו לראות משהו שדומה לשיער, אך זה לא שיער. אצל היונקים, השיער צומח באמצעות זקיק המצוי בשכבת הדרמיס, דרך שכבת האפידרמיס. בשיער יש מגוון ויטמינים ומינרלים חשובים מאוד לגוף האדם ולתפקוד תקין.

בשביל מה יש לנו שיער?

שאלה מצוינת. בשביל מה יש לנו שיער, כלומר מלבד ההצהרות האופנתיות או הלא אופנתיות שאנחנו עושים באמצעות השיער? נתחיל מזה שהשיער שומר ומגן על ראשנו, שהוא כידוע אחד האיברים החשובים בגוף האדם. השיער שומר עלינו מפני קרינה ישירה של השמש על ראשנו.

איזה שיער יש לכם? על סוגי שיער שונים

תתפלאו אבל לא כולם מבינים בסוגי שיער, וחשוב לנו להבחין ביניהם, מכיוון שכל סוג מאופיין ביתרונות ובחסרונות שלו, בתכשירים שמתאימים לו יותר או פחות, ואם אתם סובלים מנשירה, התקרחות או פשוט רוצים להשקיע יותר בשיער שלכם, חשוב שתדעו מה סוג השיער שלכם, ואנחנו לא מתכוונים לחלק או מתולתל.

    • שיער יבש – באופן טבעי, השיער שלנו נוטה להיות יבש, אבל בהגדרת שיער יבש כסוג שיער, הכוונה היא לשיער יבש יותר מהממוצע. אין כל רע אגב בשיער יבש, מכיוון שהוא חזק ושומר עלינו, אבל כן כדאי לשים לב כאשר הוא נהיה יבש מדי. גם במקרה הזה, עודף תכשירים שהופכים אותו לשומני יתר על המידה, לא יעשו לו טוב ורוב הסיכויים שרק יפגמו בו. אם יש לכם שיער יבש ואתם רוצים להחיות אותו ולהוסיף לו ברק וזוהר, כדאי ואפשר להיעזר בוויטמינים שונים, כמה שיותר טבעיים, על מנת לתת לשיער את מה שחסר לו. תוכלו להיעזר גם במסיכות ובשמפו אשר מיועד לשיער יבש, ולחפוף את השיער מדי יום. 
    • שיער שמן – כמו שלשיער יבש יש את היתרונות והחסרונות שלו, כך גם לשיער שמן. השיער השמן עטוף בשכבת שומן טבעי אשר מגנה על השיער. השיער השמן נראה יותר חי, מבריק וזוהר, ואלו יתרונות משמעותיים, אך חשוב לציין כי השומן יכול גם להזיק לשיער ולגרום לנשירה, אם לא מקפידים לוודא כי מידת השומניות תקינה ולא מעל הממוצע.
    • שיער דליל – חלקנו מכירים את התופעה, השיער שלנו משתנה לנגד עינינו במהלך החיים. מה שהיה פעם שיער בריא ומלא חיות, נהיה שיער דליל אשר עשוי להוביל גם לנשירה יתר על המידה.
    • שיער רגיל – שיער רגיל הוא שיער שאינו יבש מדי, או שומני מדי, או דליל מדי. פשוט מרגיש טוב ונראה טוב, וגם עליו עלינו לשמור כמובן, ולהעניק לו ויטמינים ומינרלים, בהתאם לתדירות המתאימה לו. 
  • טיפים לשמירה על השער וחיזוקו
  • אילו חומרים בריאים לשיער? מה הטיפול המומלץ לשמירה על השיער? הנה כמה טיפים קלים ליישום שיכולים לעשות לכם את ההבדל.
  • לפני הכל – תזונה נכונה: לא כולם יודעים אבל ישנו קשר הדוק בין מידת בריאות שיערכם, חיוניותו והזוהר הקורן ממנו, לבין האוכל שאתם בוחרים לאכול. ישנם מאכלים בריאים יותר או פחות, ישנם כאלו אשר עושים נפלאות לשיער, וכאלו שממש מזיקים לשיער. על מאכלים בריאים לשיער ועל מאכלים שלא ממש עושים טוב לשיער שלכם, תוכלו לקרוא בבלוג שלנו.
  • מתי מברישים את השיער? לא רבים יודעים זאת, אבל כאשר אנו מברישים את השיער אחרי המקלחת, בעודו רטוב, אנחנו ממש לא עושים לו טוב. שיער רטוב אשר מושכים אותו במברשת, עשוי להישבר בקלות. ההמלצה היא לסרק ולהבריש את השיער כשהוא יבש, ולא כשהוא רטוב לאחר המקלחת. כן אפשר להיעזר במרשת ייעודית לשיער רטוב, אם אתם ממש חייבים להבריש אותו כשהוא רטוב. 
  • שימוש במסיכה מתאימה – תוכלו לשמור על שיערכם ולהגן עליו באמצעות שימוש במסיכה מתאימה ואיכותית. מומלץ להשתמש במסיכה עם חומרים טבעיים, אשר רק תוסיף ותתרום לשיערכם, ולא תיקח ממנו כוח וחיוניות. לדוגמא: לחצו כאן

 

כיצד הפורמולה של מיין טופ עוזרת לשיער שלכם?

הפורמולה של מיין טופ מכילה את כל מה שהשיער שלכם צריך כדי לחזור לחיים, והרבה מעבר לכך:

 

ויטמין 5B – 5B הוא אחד הוויטמינים העיקריים שעוזרים לשיער לצמוח בחיוניות ובשפע. הוויטמין הזה משתתף בייצור אנרגיה בגוף ובייצור הורמונים שונים, ומזין את השערות של ראשנו מן השורש, מחזק את השורשים ונותן להם חיים ואנרגיה. ומחסור ממנו בא לידי ביטוי גם בנשירת שיער.

 

אבץ – האבץ חיוני לצמיחה בריאה של השיער, הוא הכרחי לחילוף חומרים בגוף ולתפקוד תקין של המערכות שלנו. חוסר באבץ מוביל לנשירה.

 

ביוטין – אחד הוויטמינים הקריטיים לצמיחה תקנית ובריאה של השיער! הוויטמין הזה אחראי על חילוף חומרים של חלבונים וחומצות שאחראית בין היתר גם על צמיחת השיער. כאשר חסר ביוטין בגופנו, אחת התוצאות היא נשירת שיער ואף התקרחות.

 

חומצה פולית – החומצה הפולית עשויה מוויטמין 9B אשר אחראי בין היתר על צמיחת שיער בריא וחזק, כמו גם צמיחת ציפורניים ותאים נוספים באיברים שלנו. החומצה הפולית מסייעת לשיערנו לצמוח חזק, בריא, מלא חיים וחיוניות, באמצעות ייצור רקמות חדשות!

 

תמצית דקל ננסי – תמצית של הדקל הננסי מסייעת לזרימת קם תקינה, להרחבת כלי דם שלא זורמים באופן תקין, מה שמביא לנשירה או התקרחות, מכיוון שאין אספקת דם תקינה לקרקפת. 

 

פטריית ריישי – צמח עתיק וידוע אשר תומך מאוד בגוף באופן כללי ועוזר ביתר לחץ דם, נגד סטרס ומתח, ומכיל נוגד חמצון. כל אלו מסייעים מאוד לצמיחה בריאה וחיונית של שיערנו.

 

בכל מקרה שאתם מתלבטים כיצד תוכלו לטפל בשיערכם ולתת לו את כל מה שחסר לו, מיין טופ, פורמולה מנצחת של מולטי ביוטין תעניק לשיער שלכם את כל מה שהוא צריך ומעבר לכך, כדי לחזור לעצמו, ולהתמלא בחיוניות ובריאות!

לפרטים נוספים ורכישת הפורמולה עוד היום!

יכול לעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    עגלת קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן