0

מסכה לשיער- מה תפקידה?

כל מי שמתעניין במוצרי טיפוח לשיער או קורא על שיטות לשמירה על בריאות השיער, בוודאי נתקל באפשרויות שונות ומגוונות של מסכות למיניהן. מהי מסיכה לשיער? מה היא באמת עושה? ממה היא מורכבת? איך נדע שבחרנו מסכה שמתאימה לשערנו? וגם כמה עצות למסכות הום מייד שתוכלו להכין בבית בעצמכם, בעמוד שלפניכם.

מהי מסכה ומה היא עושה לשיער שלנו?

מסכה לשיער מורכבת ממספר חומרים, אשר עשויים להשתנות ממסכה למסכה, כאשר המטרה העיקרית היא להזין את השיער, להעניק לו חומרים טיובים ומועילים, לחזק אותו, באמצעות המסכה. את המסכה אנו בדרך כלל שמים על שיער לח או רטוב, מורחים אותה על השיער (לפעמים רק על השורשים ולפעמים על כל השיער, תלוי במסכה), וממתינים כשהמסכה על השיער בין חצי שעה לקצת יותר מזה, לפני ששוטפים ומורידים את המסכה.

בדרך כלל שימוש חד פעמי לא יעשה פלאות, אבל שימוש חוזר של מסכה טובה ואיכותית אשר מעניקה לשערנו את מה שחסר לו, בהחלט יכולה לעזור לשיער להתחזק, להבריא, לצמוח בריא ועם המון חיוניות.

מתלבטים באיזו מסכה לבחור? מחומרים טבעיים בלבד

זה נכון, היום יש המוני סוגי מסכות בתעשיית השיער אשר מציעות לנו מגוון רחב של טיפולים לשיער. לא תמיד אנו יודעים מה לבחור, ולעיתים אף עשויים לחשוש שמי שמוכר לנו מכה מסוימת, הוא בעל אינטרסים למכור אותה, ולא מכיוון שהיא הטובה ביותר, נכון? אז איך נדע מה המסכה המומלצת ביותר? התשובה פשוטה: תמיד כדאי לבחור מסכה המבוססת על חומרים טבעיים בלבד. כל מה שהוא לא טבעי ויכול להכין מלחים, אלרגנים וכימיקליים למיניהם, איך נאמר זאת בעדינות, זה לא מה שהשיער שלכם צריך.

ישנם מספיק חומרים טבעיים, כלומר תמציות של צמחים, צמחי מרפא, ירקות, פירות ושאר הפתעות, שיכולים לספק לנו את מה שחסר לנו בדרך הטובה והשלמה ביותר, מבלי לערב מלחים וכימיקלים מזיקים. אגב, המסכה שלנו מבוססת על רכיבים טבעיים, תוכלו להתרשם כאן 

מדוע לבחור במסכה המובילה מבית מיין טופ?

מעבר לכך שהמסכה שלנו היא מוצר ישראלי כחול לבן, המבוססת על רכיבים טבעיים, היא חסרת מלחים ואלרגנים אשר מזיקים לשיער, ומלאה בכל מה שחשוב כדי לסייע לשיער לקבל את מה שחסר לו, לשוב לעצמו ולצמוח:

  • שמן דקל ננסי – אחד השחקנים הראשיים בכל הנוגע לשיקום שיער. שמן דקל ננסיע מסייע להרחיב את כלי הדם ולהזרים את הדם באופן חיוני ותקין, וכתוצאה מכך למנוע נשירת שיער והתקרחות. 
  • גליצרין – תרכובת נהדרת שמוסיפה לחות לשיער ומורכבת מחומרים אורגניים. 
  • קרטין – החלבון שאחראי ליצור את הרקמות שאחראיות בגופנו כל צמיחה תקינה של השיער. הקרטין מגן על השיער ומעשיר אותו בחלבון הנחוץ לו. 
  • תמצית צמח הכשותנית – צמח נהדר אשר מבייע בחילוף חומרים בגוף וכתוצאה מכך עוזר למנוע נשירת שיער.

מיין טופ לקחה את כל החומרים הנהדרים הללו והכינה לכם את המסכה המנצחת, המבוססת על רכיבים טבעיים ותפקידה להעניק לשיער שלכם את כל מה שחסר לו!

לפרטים נוספים ורכישת המסכה עוד היום!

יכול לעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    עגלת קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן