0

כיצד ניתן להפחית את נשירת השיער בקיץ?

כיצד ניתן להפחית את נשירת השיער בקיץ?

הקיץ הישראלי הוא בהחלט אחת העונות האהובות בישראל, ולא רק על ישראלים אלא גם על תיירים. חופי הים מלאים, אנרגיית חיים מתפרצת, הנה מה טוב ומה נעים. מי פחות אוהב את הקיץ? אלו שסובלים מנשירת שיער מוגברת בקיץ. מדוע יש נשירת שיער בקיץ? מה הקשר בין חילופי עונות ונשירת שיער? מה יכול לעשות ויטמין D לשיער וכיצד ניתן להפחית את נשירת השיער בקיץ, כל המידע החשוב בעמוד שלפניכם.

מדוע יש נשירת שיער בקיץ?

בתחילת הקיץ, הטמפרטורות עולות, הגוף נחשף לשמש ומפחית את ייצור המלטונין, הורמון שאחראי בין היתר לווסת את מחזורי השינה. הזקיקים של השיער שלנו מכילים קולטנים של מלטונין, וכאשר הייצור שלו פוחת, גם הם נפגעים. כיצד זה בא לידי ביטוי? אפשר לראות בשלב הראשון עצירה בשלב הצמיחה, ולאחר מכן נוכל לראות גם נשירה, היא תגיע ברוב המקרים בסמוך לתקופת הסתיו. 

כלומר, באופן כללי אנו צפויים לחוות נשירת שיער בחילופי עונות, מכיוון שהגוף שלנו מושפע מאוד מחום השמש. כאשר יש חוסר בחום השמש, זה משפיע על הגוף, וגם כאשר אגב, יש עודף, כדאי כמובן לשמור על שיערנו מוגן. 

שינויי מזג האויר – אחת הסיבות לנשירת שיער

חוסר לחות או עודף לחות משפיעים על שיערנו, כך אומרים מומחים לרפואת עור. הקרינה של השמש לא מזיקה לשיער, חום השמש כן, ולכן עלינו לשמור על שיערנו וראשנו במיוחד בקיץ, בו שיערנו נוטה להתייבש. אנחנו מזיעים יותר, חופפים יותר, ונדמה לפעמים שזהו מעגל שאי אפשר לצאת ממנו. 

אם אתם חווים נשירת שיער בעונות מעבר, או בעונה מסוימת, כדאי להתייעץ עם רופא עור ולמצוא את המקור לתופעה – האם מדובר בנשירה על רקע תזונה לא נכונה? אולי על רגע גנטי? האם אתם נוטלים תקופות מסוימות שמשפיעות על השיער? לדוגמא תרופות נגד לחץ דם גבוה עשויות לגרום לנשירת שיער מוגברת, ידעתם זאת?

 

כיצד ניתן להפחית את נשירת השיער בקיץ?

 

נשירת שיער מוגברת בקיץ היא לא משהו שעובר רק עליכם. אנשים רבים, נשים וגברים, סובלים מנשירת שיער מוגברת בקיץ. ישנן מספר פעולות שיכולות להיטיב עליכם ועל שיערכם היקר, על מנת להפחית את נשיקת השיער בקיץ.

 

ויטמין D לשיער – עושה פלאות

 

ויטמין D הוא הוויטמין שמספק לנו מאורה ומכוחה של השמש. הוא ניתן לתינוקות וחשוב מאוד להתפתחות התקינה שלנו. מחסור בוויטמין הזה בהחלט עשוי להשפיע על השיער, ויכול להביא לדילול ולנשירה. ההמלצה היא לזכור בכל יום לשהות בין 15-20 דקות לפחות בשמש הטובה והבריאה, על מנת לקבל את הוויטמין הזה לגופנו ולשיערנו. 

 

מחקרים רבים מראים כי ישנו קשר מהותי בין צמיחת שיער תקינה לבין ויטמין D. הויטמין הזה לוקח חלק ביצירת זקיקי שיער חדשים בקרקפת, אשר מתוכם צומחות שיערות חדשות. מחקרים נוספים מראים אגב, כי אצל אנשים רבים הסובלים מנשירת שיער, יש רמה נמוכה של ויטמין D בדם. 

 

 

על ביוטין שמעתם? 

 

אחד הוויטמינים העיקריים שמסייעים בצמיחת השיער ובתחזוקו הבריא והחיוני הוא הביוטין. הביוטין לוקח חלק פעיל בבניית החלבונים שמהווים חלק משמעותי ממרכיבי השיער, ותוכלו להיטיב עם שיערכם על ידי נטילתו, ללא מרשם רופא, וללא סיכונים כלשהם. זהו תוסף טבעי ובריא שיחולל פלאות לשיערכם וייתן לו בדיוק את מה שחסר לו. עוד על ביוטין

 

הביוטין הוא ויטמין מסיס מים, שאחראי בין היתר על חילוף חומרים בגופנו ועל צמיחה בריאה של השיער, העור והציפורניים. הביוטין מרחיב את הגמישות של השערות שעל ראשנו, ומונע את שבירתן. האחבת הגמישות הזו מחזקת את השיער מן השורש, ומסייעת באופן עיקרי לעצירת הנשירה.

 

 

מה הקשר בין תזונה לנשירת שיער?

מסתבר שיש קשר הדוק בין שני התחומים האלו. ישנם מאכלים אשר מיטיבים עימנו ועם שיערנו, וישנם כאלו שפחות. מאכלים פחות בריאים, מן הסתם, מקרינים גם השיער שלנו, ומאכלים עשירים בחלבון, מקבוצות המזון השונות, בהחלט מסייעים לנו לשמור גם על שיערנו. דגים, עוף, ביצים, יוגורט, שקדים ואגוזים, עלים ירוקים, פירות וירקות כתומים, כל אלו ונוספים בהחלט מסייעים טובים לשיערנו. עוד על מאכלים בריאים לשיער

 

 

ומה לגבי שינה טובה?

 

אחרי שחשפתם את עצמכם לאור השמש והוספתם ויטמין D למערכות שלכם, אחרי שהוספתם ביוטין כתוסף יומיומי שמחזק את השיער, וגם אחרי שהתאמתם שמפו סרפד או רוזמרין לשיערכם, עכשיו נותר לכם בעיקר לישון. מה הכוונה? שינה טובה ובריאה, של שבע שעות בלילה, מסייעת לייצר את הורמון המלטונין באופן תקין. התוצאה? גם זה עוזר לצמיחה תקינה ובריאה של השיער שלכם ולחיזוק השורשים. 

 

מיין טופ – הפורמולה שתפסיק את נשירת השיער שלכם

 

תזונה נכונה, ויטמין D וכל העצות שהמלצנו כאן על מנת לטפל בשערכם ולחזק אותו הן נהדרות, אך מהוות תוספת בלבד למנה העיקרית: מולטי ביוטין, הפורמולה המובילה מבית מיין טופ. הפורמולה הזו מכילה את כל מה שהשיער שלכם צריך כדי לחזור לעצמו, ולהיות מלא חיים וחיוניות: ויטמין 5B, אבץ, ביוטין, חומצה פולית, דקל ננסי ומיטב תמציות צמחים נוספות. 

 

הפורמולה מורכבת מרכיבים עליהם נעשו מחקרים רבים ומבוססים אשר ענו על השאלה מה חסר לשיער כדי לצמוח בחוזקה ובבריאות. הרכב הפורמולה מעניק לשיערכם את כל מה שחסר לו, במנה בריאה ומרוכזת, אשר עושה פלאות לשיערכם!

 

לפרטים נוספים ורכישת הפורמולה עוד היום!

 

 

 

 

יכול לעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    עגלת קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן