0

סיכויי ההצלחה של השתלת שיער

סיכויי הצלחה של השתלת שיער

רבים מקוראינו חוששים מיציאה לתהליך של השתלת שיער משום שמדובר בתהליך ארוך של המתנה לקליטת השתלים. למעשה, עד לרגע קליטת השתלים וחזרתם ל"מעגל העבודה" לוקחים מספר חודשים. בפרק הזמן הזה, לא ניתן לדעת כלל מה מצבם של השתלים. גם לאחר מכן, בשנה וחצי – שנתיים הראשונות הקרקפת עדיין עוברת תהליך של החלמה, קליטה והתחזקות של השתלים וחזרתם למחזור חיים תקין.

כדי למקסם את קליטת השתלים, יש להגביר את זרימת הדם ככל הניתן. יש לכך מספר שיטות, שעוד נדון בהן לעומק במאמרים הבאים. אורח חיים בריא גם כן עוזר.

בכל מקרה, חשוב להדגיש שהיום השתלת שיער במקום עם מוניטין טובים עשוי בסבירות מאוד גבוהה להצליח. חשוב להבין שכך או כך – לא כל הזקיקים המושתלים נקלטים. בחלק הקדמי של הקרקפת, זרימת הדם טובה יותר ולכן הזקיקים נקלטים שם טוב יותר ומהר יותר. בקודקוד, זרימת הדם חלשה יותר, לכן זקיקים רבים יותר לא נקלטים שם ולמה שנקלט, לוקח זמן רב יותר להיקלט ולחזור למחזור חיים תקין. 

כמו כן, ככל שכמות הזקיקים המושתלת גבוהה יותר, כך דרוש דם רב יותר כדי להזין את כולם, כמות הדם העוברת בקרקפת ביום מוגבלת, ולכן חשוב לשמור על איזון נכון. לא כל המרבה הרי זה משובח. 

לסיכום, יציאה להשתלת שיער לאחר מחקר קטן וקריאת ביקורות עשוי בהחלט להצליח ואין סיבה לחשוש, והכל בתנאי שנמצאתם מתאימים להשתלה במקום אליו הלכתם להיבדק, וקיבלתם את תיאום הציפיות הנכון. מדובר בתהליך פשוט פרוצדורלית, אך דורש סבלנות והמתנה ארוכה. עם זאת, חשוב לציין שלאחר מספר חודשים בודדים, תתחילו לראות שינויים מדי יום, מה שמקל על תהליך ההמתנה לתוצאה הסופית.

יכול לעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    עגלת קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן