0

נשירת שיער – תרופות סבתא

נשירת שיער – תרופות סבתא

גם לפני שתעשיית המוצרים לשיער הייתה חלק מחיינו, נשירת שיער כבר הייתה קיימת. מסתבר שישנם לא מעט פתרונות וטיפולים בשיטת תרופות סבתא, שיכולים לעשות פלאות לשיער. חשוב לזכור שנשירה של בין 40-100 שערות ביום היא בהחלט נורמלית, כך שההצעות פה הן למי שסובל מנשירה מעבר לכך. 

תמיד תוכלו גם להיעזר בפתרונות מקצועיים ומודרניים, אבל הפעם נתמקד בתרופות סבתא, אשר זמינות לנו בקלות בבית, בסופרמרקט הקרוב או בחנות טבע, שגם אותן ניתן למצוא היום בכל מקום.

חשוב לציין שהטיפים כאן הם בגדר המלצה בלבד, ואם אתם סובלים מנשירת שיער, אנו בהחלט ממליצים לכם לבדוק את התכשירים הטבעיים שלנו. אם אתם חשים שהשיער לא מגיב טוב לחומר מסוים, הפסיקו מיד ופנו לרופא. כמו כן, אנו לא ממליצים על עירוב תרופות סבתא שונות, הכי טוב להתמקד בשיטה אחת ולנסות אותה, מכיוון שעירוב של חומרים שונים יכול להביא לתוצאה שונה מהמצופה.

תרופות סבתא לשיער

ביצים – מסתבר שהשיער שלנו מאוד אוהב ביצים ומגיב להן נהדר, במיוחד שיער שסובל מנשירה. אפשר לשבור את הביצה לתוך כלי קטן, לטרוף אותה עם מזלג, ולמרוח על השיער. יש לעסות היטב את השיער, להמתין עם הביצה על השיער במשך כשעה, ואז לחפוף. אפשר וכדאי לחזור על הפעולה הזו אחת ליומיים שלושה, עד שרואים שיפור בנשירה.

רוזמרין – הרוזמרין נהדר לשיער ותוכלו לרכוש אותו בכל חנות טבע. יש לחלוט את עלי הרוזמרין עם מים רותחים, לערבב ולהמתין חצי שעה. לאחר חצי שעה יש לחפוף את השיער עם חליטת הרוזמרין במקום עם שמפו. זו ההזדמנות לציין שרוזמרין הוא גם תרופת מנע נהדרת נגד כינים. אפשר להשתמש גם בשמן רוזמרין, אנחנו ממליצים על העלים, אבל גם שמן בהחלט עושה את העבודה.

מרווה – מבשלים עלי מרווה טריים במים (אפשר לגדל בגינה או לקנות בסופרמרקט), נותנים לעלים להתקרר וחופפים איתם את השיער. המרווה טובה נגד נשירה וגם נגד קשקשים. 

שמן זית – הניחו בסיר קטן שמן זית, וחממו אותו מעט. ועסו את שורשי השיער איתו ואת הקרקפת. לאחר החימום, על שיערכם להיות לח. השאירו את שמן הזית על השיער מספר שעות, לאחר מכן תוכלו לחפוף. כדאי לחזור על הפעולה כפעמיים שלוש בשבוע. מומלץ כמובן לרכוש שמן זית איכותי.

חינה – את החינה תוכלו למצוא בחנויות טבע ותבלינים, היא משמשת לא רק לצביעת השיער אלא גם נגד נשירת שיער וחיזוק השיער באופן כללי. יש לערבב את החינה עם מים חמים, מומלץ להוסיף גם ביצה וקצת שמן זית, השיער מאוד אוהב גם אותם. מערבבים הכל היטב ומורחים על השיער, ממתינים מספר דקות ואפשר כבר לשטוף. שימו לב לא להמתין יותר מדי על מנת לא לסיים את הטיפול עם שיער אדום מדי.. שיטפו היטב את כל הראש, על מנת לוודא שלא נותרו שאריות.

חילבה – גרגרי חילבה גם כן תוכלו לרכוש בחנויות טבע ותבלינים. יש להשרות כוס של גרגרים במים למשך לילה אחד. יום לאחר מכן מערבבים היטב את התערובת של הגרגרים והמים ומורחים על שורשי הראש והקרקפת. מעסים היטב וממתינים עם התערובת שלוש שעות על הראש. לאחר שלוש שעות שוטפים את השיער היטב.

שמן מנטה – המנטה מרחיבה את כלי הדם ומגבירה את זרימת הדם לקרקפת, ולכן נהדרת בהצמחת שיער באופן טבעי. שמן המנטה תורם רבות להתחדשות של זקיקי השיער ולחיזוקו. השימוש בשמן המנטה מתבצע באמצעות מריחת השמן על הקרקפת, וכמובן יש להשתמש בשמן איכותי ולא במנטה בלבד.

 

ניסיתם תרופות סבתא ולא הצלחתם? 

פורמולת מיין טופ מעניקה לכם מענה מעמיק יותר!

בחלק מהמקרים תרופות סבתא יכולות להיות נהדרות ואפקטיביות, אולם בהחלט שמנו לב שזה לא תמיד עובד. במידה וניסיתם ולא הצלחתם, או שאתם מעדיפים לא לנסות כלל תרופות סבתא, מיין טופ מציעה לכם את פורמולת מיין טופ – מולטי ביוטין מנצח שמחזיר את החיים לשיער שלכם כבר היום!

הפורמולה מכילה את כל המרכיבים הטבעיים שקריטיים לצמיחת השיער באופן בריא וחיוני: 

  • ויטמין 5B
  • אבץ
  • ביוטין
  • חומצה פולית
  • תמצית דקל ננסי
  • פטריית ריישי

ותמציות צמחים נוספות. ההרכב האיכותי הזה מעניק לשיערכם את מה שחסר לו מהשורש, מזין את זקיקי השערה, ממלא אותם באנרגיה וחיוניות, ונותן לשיער מעל ומעבר למה שהוא צריך, כדי להפסיק לנשור ולצמוח באופן בריא ושלם!

 

לפרטים נוספים ורכישת הפורמולה עוד היום!

 

 

יכול לעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    עגלת קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן