0

מה זה דקל ננסי ואיך הוא יכול לעזור לנו?

מה זה דקל ננסי ואיך הוא יכול לעזור לנו?

דקל ננסי לשיער (Saw Palmetto) הוא בעל סגולות רפואיות נהדרות, האינדיאנים ככל הנראה היו הראשונים להיעזר במגוון יתרונותיו לטיפול במחלות שונות. אחד התחומים בהם דקל ננסי בהחלט יכול לסייע הוא בצמיחת השיעור וחיזוקו. על הדקל הננסי ותכונותיו, כיצד הוא יכול לעזור לחיזוק השיער וצמיחתו, והאם יש תופעות לוואי שחשוב לקחת בחשבון, כל המידע בעמוד שלפניכם.

 

מה הקשר בין דקל ננסי לנשירת שיער?

במילים פשוטות, הדקל הננסי אחראי על הגבלת פעילות אנזים מסוים, שאחראי על המרת הטסטוסטרון ל-DHT, אחד החומרים האחראיים להתקרחות. כלומר, ברדע שניטול את הדקל הננסי, הפעילות של האנזים שבסופו של דבר יכול להוביל להתקרחות, תוגבל.

במהלך השנים בוצעו ניסויים ומחקרים רבים בנוגע להשפעה של דקל ננסי על שיערנו. המסקנה העיקרית שעלתה מהמחקרים הללו היא כי הצמח בהחלט יכול להביא לשיפור בצמיחת השיער, וכדאי לשלב אותו עם תכשירים נוספים. 

אצלנו לדוגמא, תוכלו לקבל את המולטי ביוטין כתוסף, אשר כבר מכיל את תמצית הדקל הננסי, אבץ, חומצה פולית וסגולות רפואיות נוספות שיסייעו לשיער שלכם ולגוף שלכם לקבל את כל מה שהם צריכים.

כיצד אפשר ליטול דקל ננסי לשיער?

תוכלו ליטול דקל ננסי באמצעות טבליות, תמצית נוזלית, כמוסות מאבקת הצמח ואפילו באמצעות פירות מיובשים שלמים. 

תוסף תזונה – תוכלו למצוא את הדקל הננסי ברשתות הטבע והאינטרנט, באמצעים שהצגנו לעיל. התוסף כקפסולה או גלולה הוא הנוח ביותר לשימוש. אם בחרתם בפירות מיובשים או תמצית נוזלית, תוכלו להוסיף אותה למשקה שלכם.

לגבי המינון, חשוב לציין כי נערכו מספר מחקרים לגבי הדקל הננסי והשפעתו החיובית על צמיחת השיער, ונכון להיום אין מינון אחד קבוע שמתאים לכולם. הדקל הננסי כן יכול להשפיע על מערכת העיכול שלנו, כל אחד ומידת רגישותו, ולכן חשוב לקחת בחשבון את המינון ביחס לרגישות מערכת העיכול שלנו.

רבים ממליצים על דיאטת ניקוי רעלים לפני שמתחילים לצרוך את הדקל הננסי, על מנת למקסם את השפעתו החיובית על הגוף ולהפיק את המירב ממנו. מסתבר שכדי לעשות זאת, מערכת העיכול שלנו צריכה להיות במיטבה, נקייה ועם כמה שפחות פסולת..

 

האם יש תופעות לוואי לדקל הננסי?

תופעת הלוואי השכיחה ביותר מתייחסת לכאבי בטן לאחר לקיחת הדקל הננסי. לא מדובר בתופעה מדאיגה, ובכל מקרה ברוב המקרים ניתן למנוע אותה אם לוקחים את הדקל הננסי ביחד עם האוכל. במקרים אחרים יש סיכוי כי לא תרגישו כל כאב כלל.

יכול לעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    עגלת קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן