0

האם שמפו יכול למנוע נשירת שיער

האם שמפו יכול למנוע השתלת שיער

רבים מהאנשים המאבדים שיער, תוהים האם שימוש בשמפו מיוחד יכול לעצור להם את ההתקרחות או לכל הפחות לעכב אותה. סיבה זו גורמת לאנשים רבים להחליף אינספור סוגי שמפו, מתוך אמונה ותקווה כי בסוף ימצאו את השמפו המיוחל אשר ימנע את המשך איבוד השיער שלהם. לעתים המרדף אחר השמפו המיוחל מוביל לאיבוד זמן יקר שבו ההתקרחות אינה עוצרת, ולעתים מדובר בבעיות אחרות ששמפו מיוחד דווקא כן יכול לפתור, כפי שיוסבר במאמר זה.

אז בואו נעשה סדר בבלגאן – כפי שראינו במאמרים הקודמים, כיום יש מעט מאוד חומרים בשוק שהוכחו כיעילים כנגד איבוד שיער (ביניהם מינוקסידיל, פינסטרייד ודקל ננסי). חומרים אלה לא נמצאו יעילים בשימוש בשמפו, וזאת משום שהם אינם מספיקים להיספג בקרקפת בפרק זמן כה קצר של חפיפת הראש.

לכן – ככל שאתם מעוניינים לעכב את המשך ההתקרחות שלכם, שימוש בשמפו (עשיר בחומרי הזנה ככל שיהיה) הוא אינו הכתובת, והפעולה הנכונה היא איתור התכשיר, התרופה או תוסף התזונה הנכון עבורכם לצורך עיכוב המשך ההתקרחות שלכם.

עם זאת, אם אנו מנסים לטפל בתופעה של איבוד שיער זמני הנובע מקרקפת דלקתית או שמנונית (כתוצאה ממחלה כמו סבוריאה או פסוריאזיס), שימוש בשמפו אנטי דלקתי המכיל קטוקונזול (Ketoconazole) בהחלט יכול לעזור בצמצום התופעה כולה. שימו לב, אמנם ה-FDA טרם אישר את השימוש בקטוקונזול לטיפול בהתקרחות גנטית, אך רופאים רבים בעולם עושים בו שימוש בתוכנית הטיפול שלהם.

אם כך, אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך כן כדאי לבחור את השמפו שלכם. מוצרי חפיפה רבים מכילים מלחים וחומרים כימיים אחרים המזיקים לקרקפת שלנו. שמפו המכיל מלחים סופח את השומנים הטבעיים שהקרקפת שלנו מייצרת ובכך יכולת הקרקפת שלנו לשמור על עצמה עלולה להיפגע. שמפו ללא מלחים מסייע לגוף שלנו להמשיך ולייצר בעצמו את השומנים הטבעיים שלו השומרים עליו. שמפו ללא מלחים יכול למנוע גירודים ויובש בקרקפת, ויכול לשמור על לחות השיער לצורך מניעת בעיות כדוגמת קצוות מפוצלים ומראה חסר ברק.

לסיכום – לפני שאתם רצים לרכוש שמפו טיפולי כזה או אחר, מומלץ לאתר תחילה את מקור הבעיה באמצעות רופא עור, ורק לאחר מכן לאתר את התכשיר הרלוונטי עבורכם.

רוצים לקרוא עוד על איבוד שיער והדרכים להתמודדות עם הבעיה? המשיכו לעקוב אחרינו במאמרים הבאים.

יכול לעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    עגלת קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן